فرمت فایل : doc
تعداد صفحات : 24
حجم فایل : 16
گروه فایل : مدیریت
فهرست مطالب
مقدمه
رسیدن به تکنولوژی و بازارها
جانبداری برای یک اتحاد استراتژیکی
تکامل سریع در اتحادهای استراتژیکی
تکامل تدریجی در اتحادهای استراتژیکی
جواز گیری در بازارهای بین المللی
طبیعت جوازگیری بین المللی
مزایا و ضررهای جوازگیری در بازارهای بین المللی
========================
در این مطالعه، ما انواع مختلفی از اتحادهای (ادغام) درون شرکتی تشکیل شده را بررسی می کنیم که این اتحادها در بازارهای بین المللی وارد و کامل می شوند. به طور خاص ، ما طبیعت اتحادهای استراتژیک را بررسی می کنیم و چگونگی این امر را که آنها قسمتی از ادامه روشهای ورود بوده اند ، مورد بررسی قرار دهیم . بخش بعد، و معامله های شراکت بازاری را مورد بررسی قرار می دهد و در ادامه بخشهایی در مورد جواز گیری، فرانشیز ( حق امتیاز) ، و معامله های مشترک می باشد. بخش آخر، روشهای سنجش و کنترل اتحادهای استراتژیکی در بازارهای بین المللی می باشد. طبیعت اتحادهای استراتژیک : اتحادهای رقابتی به شرکتها اجازه بدست آوردن دارایی، صلاحیتها، یا توانایی را می دهد که این ها در بازارهای دارای رقابت در واقع قابل دسترس نمی باشند و بخصوص این امر در بازار تخصصی خاص صادق است. یک معامله اشتراکی، دسترسی را به تولید و تکنولوژی پیشرفته میسر می سازد و پیشرفت توانایی ها و می تواند مثالی از آن باشد دارای های قابل لمس ، مانند اعتبار، نیز جزء آن می تواند باشد
شرکتها ممکن است که یک اتحاد را تشکیل دهند تا در بازارهای بین المللی بر اساس مبادله و محدوده دارایی با یکدیگر رقابت نمایند. دانستن معلومات بازار تولید نیز یک نوع دارایی است. دسترسی به بازارها و کانالهای پخش نیز دارای می باشد که بوسیله بعضی از شرکتها بدست می آید و بوسیله شرکتهای دیگر نیز استفاده می شود، بنابراین این امکان اتحاد استراتژیک را افزایش می دهد. به طور مشابه، تولید و فرایند چگونگی وارد شدن به بازار، توانایی صنعتی، و داشتن مواد خام و منابع مدیریتی واحد ممکن است جانبداری از یک اتحاد استراتژیکی را در بازارهای افزایش دهد اتحاد استراتژیکی ممکن است که فرمهای زیادی داشته باشد. آن ممکن است از ساده ترین توافق تا تولیدات به صورت پخش را در توافقهای تولیدی شامل باشد و آن در جایی است که مراحل تولیدی یک محصول نیز مشخص شود
جواز گیری ، خرید یا فروش بوسیله قرارداد تولید یا تکنولوژی فرایندی است که بوسیله تخصص بازاریابی و طراحی می شود. آن شامل قرارداد بازاری و اطلاعاتی، همچنین چگونگی شناخت می باشد که دارایی در آن کم است. آن در میان سران مردم انتقاد می شود و دراورهای دیسک آن و کابینتهای فایلی که منبع اصلی برای بدست آوردن اطلاعات می باشد، بسته بندی می شود ، چرا که با یک آن پنهان باقی بماند. جواز گیری بین المللی ، زمانیکه یک شرکت تکنولوژی مالیاتی و انحصاری را ایجاد می کند، ایجاد می شود و آن دارای یک ترکیب می باشد که در ادامه آمده است: نام مشخص، تخصص عملیاتی، تکنولوژی فرایند ساختای ارزیابی شرکا و رازهای تجاری. شرکت دارای جواز دسترس به بازار خارجی را با سرمایه گذاری بسیار کم بدست می آورد و به طور مداوم، اطلاعات سرمایه گذاری و بازاری را برای شرکت منطقه ای و رقابتی در اختیار می گذارد. شرکت مجوز شده به تکنولوژی خارجی با سرمایه بسیارکم دسترسی پیدا می کند. میزبان واردات و سرمایه گذاری مستقیم خارجی را محدود می کنند .
.
مبلغ : 4000 تومان
درباره این سایت